20 אסטרטגיות כיצד להעלות את הטראפיק לאתר שלכם

טראפיק אתר

כשמדובר בייצור טראפיק (או תנועה) ובכלל בשיווק, הכל קשור לבדיקה, מדידה וקבלת החלטה מחושבת על סמך השפעת האסטרטגיה על האתר שלכם.

כלל האצבע הכללי הוא להפעיל אסטרטגיה חדשה לייצור תנועה למשך 1-2 חודשים למדידת תוצאות באמצעות גוגל אנליטיקס. אם בסוף הזמן אתם רואים תוצאות גרועות, מפסיקים עם האסטרטגיה הספציפית הזו.

אם זה איפשהו באמצע, מייצר תוצאות ראויות לכמות האנרגיה שהשקעתם בזה, תמשיכו ככה עוד חודש כדי לאסוף עוד נתונים. ואם זה מתפקד בצורה טובה במיוחד, מצאו דרכים לשכפל את האסטרטגיה ולהשתמש בה יותר להעלאת הטראפיק באתר שלכם.

בפוסט הזה אני רוצה לשתף אתכם ב-20 אסטרטגיות להעלאת הטראפיק לאתר שלכם. הן לא דורשות סכומי השקעה עצומים או חודשים של למידה.

המפתח הגדול ביותר להצלחה בבדיקת האסטרטגיות האלה הוא לוודא שאתם ניגשים לכל אחת מהן כניסוי עם זמן מוגדר ושיטה אמיתית למדידת התוצאות.

בסוף הניסוי של כל 20 האסטרטגיות האלה, אתם אמורים לראות קפיצה משמעותית בטראפיק החודשי לאתר שלכם, ויהיה לכם מידע חשוב ומבוסס שתוכלו להשתמש בו בהמשך לקידום העסק או הבלוג שלכם.

 

1. ענו על שאלות ופרסמו פוסטים ברשתות החברתיות

צרו חשבון בכל הרשתות החברתיות שבהן קהל היעד שלכם נמצא. ערכו את הפרופילים כך שייצגו בצורה מיטבית את העסק שלכם. ודאו שאתם נראים מקצועיים.

קחו 30 דקות בכל יום, חפשו נושאים שיש לכם מומחיות בהם וספקו תשובות אמיתיות לאנשים ששואלים שאלות סביב תחום ההתמחות שלכם. אתם יכולים גם לפרסם פוסטים עם תוכן איכותי שיכול לעזור לאנשים.

כשזה מתבקש, אתם יכולים לצרף קישור לאתר שלכם או לפיסת תוכן רלוונטית בו.

עם הזמן תתחילו לצבור עוקבים ולקבל צפיות בתשובותיכם, ואלה יכולים להוביל לתנועה לאתר שלכם.

 

2. הקימו קבוצת פייסבוק משלכם

אתם יכולים למצוא את הנישה שמתאימה לעסק שלכם ולהקים קבוצת פייסבוק משלכם.

צרו את הקבוצה, התחילו להזמין אנשים שאתם יודעים שימצאו בה ערך ופרסמו באופן קבוע כדי לעודד מעורבות בקהילה. זה יבסס את המותג האישי שלכם כמוביל בתעשייה ותוכלו ליצור גם מרחב חדש ברשת כדי למצוא בו לקוחות נוספים ולהניע תנועה לאתר שלכם.

 

3. כתבו מאמרים לפרסומים בתעשייה

זוהי אסטרטגיה נפוצה מאוד לייצור טראפיק לאתר.

הכינו רשימה של כ-50 בלוגים בנישה שלכם שהקוראים שלהם הם הלקוחות האידיאליים שלכם.

מצאו את פרטי הקשר של מי שמנהל את התוכן עבור הבלוג או החברה הספציפיים.

פנו אליהם במייל ידידותי שבו אתם מציגים את עצמכם, מסבירים את הנושאים שיש לכם ידע בהם ושואלים אם הם יהיו מוכנים לסקור כמה כותרות של מאמרים שיש לכם בראש עבור הבלוג שלהם.

כשאתם מקבלים תגובות חיוביות, שלחו בחזרה כמה רעיונות למאמרים בבלוג המבוססים על התוכן הנוכחי שלהם ובקשו מהם להנחות את המאמרים שלהם.

המטרה היא לפרסם באופן עקבי מאמר אורח בבלוגים הקשורים לתעשייה שלכם בכל שבוע וחודש. הם יבנו קישורי SEO חזקים לאתר שלכם ויעזרו לכם להגיע לקהילות חדשות באינטרנט שלא היתה לכם גישה אליהם לפני.

 

4. בנו רשת שותפים

בדומה למאמרי אורח, בנו רשימה של יותר מ-50 חברות בענף שלכם שאינכם מתחרים בהן באופן ישיר, אך יש להן נוכחות טובה וקהילת משתמשים.

מצאו את פרטי הקשר של מי שאחראי על הטיפול בשיווק ושותפויות ופנו אליהם כדי להציג את עצמכם, להסביר קצת על החברה שלכם ולשאול אם הם יהיו פתוחים לדבר על שותפות אפשרית.

כשאתם מקבלים תגובות חיוביות, נסו להשיג אותם לשיחת טלפון או זום כדי שתוכלו לשתף סיפורים ולהכיר קצת. חיבור אישי יכול לעשות הרבה יותר מקשר של מיילים בלבד.

בניית רשת שותפים היא אסטרטגיה מדהימה לייצור תנועה לטווח הארוך, כי אז תמיד יש לכם אותה כדי להמשיך ולהפעיל פעילויות שיווק משותפות נוספות.

 

5. השתמשו בתוכנית הפניות

נאמר פעמים רבות בעבר כי הביטחונות השיווקיים הטובים ביותר הם הלקוחות הנאמנים ביותר.

ברגע שלעסק שלכם יש מבחר מרכזי של משתמשים שאוהבים את המוצר או השירות שאתם מציעים להם, זה זמן טוב ליצור ולהטמיע תוכנית הפניות.

תוכנית הפניות מעניקה ללקוחות הנאמנים ביותר שלכם את התמריץ והכוח להזמין אחרים שלדעתם ייהנו גם מהמוצר או מהשירות של החברה שלכם.

אני לא יכול להגיד לכם מספיק עד כמה זה טוב לשיווק מפה לאוזן שלכם. אם תגדירו נכון את תוכנית ההפניות שלכם מההתחלה, השיווק מפה לאוזן יכול להפוך לאסטרטגיה הגדולה ביותר שלכם לייצור טראפיק עבור העסק שלכם.

 

6. השמיעו את קולכם בפודקאסטים של התעשייה

פודקאסטים הם פלטפורמה מדהימה לשיתוף הסיפור שלכם. אתם יכולים לדבר על העסק שלכם ולהגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים. נוסף על כך, זו הזדמנות להרחיב עוד יותר את השותפויות והשותפים שלכם להפניות.

חפשו כמה שיותר פודקאסטים בנישה שלכם, מצאו את המידע של המארחים והציגו את עצמכם במייל. שתפו קצת את הסיפור שלכם, הזכירו את הנושאים שאתם יכולים לדבר עליהם בתוכנית ושאלו אם הם יהיו מוכנים לתת לכם מקום בתוכנית.

כשאתם מפרסמים את עצמכם בפודקאסטים, אתם מגיעים לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים ומביאים תנועה חדשה לאתר שלכם.

 

7. הקימו פודקאסט משלכם

אם אתם יזמים כריזמטיים שאוהבים את אור הזרקורים, הפעלת פודקאסט משלכם יכולה להיות דרך מדהימה להעלות את הטראפיק לאתר שלכם.

בחרו נישה בתעשייה שבה תוכלו להתמקד, בנו את תוכנית הפודקאסט שלכם והתחילו להקליט.

אסטרטגיה מצוינת להקמת פודקאסט משלכם היא להזמין יזמים אחרים להתראיין בו. זה יוצר קשרים חדשים עם בעלי עסקים אחרים וגם נותן לכם גישה לקהילה שלהם כשהם מקדמים את הפודקאסט לקהל שלהם. זה מצב של ניצחון לשני הצדדים.

 

8. עבדו לפי אופטימיזציית לונג טייל

יצירת תנועת חיפוש אורגנית היא היבט חשוב מאוד בפנקס ההפקות שלכם. לוקח יותר זמן לראות תוצאות, אבל זה חלק קריטי בהגברת הטראפיק.

הסוד ליצירת טראפיק רציף ממנועי חיפוש כמו גוגל הוא התמקדות במילות מפתח של SEO עם לונג טייל (זנב ארוך).

כשאתם נכנסים לתכנון ומחקר מילות מפתח של SEO, כדאי לנסות לשלוט קודם במילות המפתח של הלונג טייל. תוכלו למצוא הזדמנויות ללכת אחרי מילות המפתח הפופולריות יותר, אך תנו לזה זמן. התחילו קודם כמו בפירמידה ההפוכה.

 

9. כתבו מדריכים אולטימטיביים

כשאתם יוצרים תוכן לאתר ולשוק היעד שלכם, מדריכים אולטימטיביים יכולים להיות חלק מדהים שמביא טראפיק גבוה.

המפתח להפיכת המדריכים האולטימטיביים הללו לפופולריים הוא למצוא כאלה שטרם נוצרו או שאין להם הרבה תחרות.

ברגע שיש לכם מדריך אולטימטיבי, אתם יכולים לקדם אותו ברשתות החברתיות ובמייל ולשאול את האנשים הקרובים אליכם אם הם יכולים לשתף אותו.

לאורך זמן, המדריכים האולטימטיביים שלכם יכולים להפוך למקור תנועה עקבי וערכי עבור אתר האינטרנט שלכם.

 

10. יצירה וקידום של מחקרי מקרה (קייס סטאדיז)

בדומה למדריך אולטימטיבי, יצירת מחקר מקרה אמיתי המבוסס על חווית הלקוח שלכם יכולה להיות חזקה ביותר.

ברגע שיש לכם לקוח שנוח לכם לדבר איתו, פנו אליו ובדקו אם הוא יהיה מוכן לבלות איתכם 30 דקות בטלפון כדי לדבר על החוויה שלו עד כה. אחר כך תוכלו להשתמש בכך כחומר שיווקי עבור העסק שלכם.

לאחר שאתם מפרסמים את הקייס סטאדי, דאגו לשתף אותו עם הלקוחות הנוכחיים שלכם ואפשרו להם לחלוק אותו עם אחרים בזמן שהם מעורבים בתוכנית ההפניות שלכם.

לקוחות פוטנציאליים רוצים לסמוך על כך שסיפקתם חוויה חיובית לאנשים אחרים. מחקרי מקרה עוזרים לכם לבנות את האמון הראשוני הזה.

טיפ נוסף: אם אתם יכולים, השיגו 5-10 ביקורות מאנשים שעבדתם איתם בעבר.

 

11. השתמשו בכוחם של משפיעים

משפיעים הם יזמים, משווקים ואנשים שיש להם טווח הגעה גדול אל הקהל שלהם ברשתות החברתיות.

על ידי בניית מערכות יחסים עם משפיעים, אתם מקבלים את החסות שלהם למוצר או השירות שלכם.

כשזה קורה, התנועה זורמת לאתר שלכם ויש לכם הזדמנות להמיר אותה ללקוחות אמיתיים.

צרו רשימה של 25 משפיעים בענף שלכם. צפו בתוכן שלהם במשך כמה שבועות ושימו לב למה שהכי חשוב להם.

ברגע שאתם "מכירים" אותם מספיק טוב, פנו אליהם במייל אישי שמסביר למה אתם אוהבים את התוכן שלהם, מי אתם וכי אתם מעוניינים בנטוורקינג.

אתם יכולים גם לנסות לפנות אליהם בערוץ המדיה הפעיל ביותר שלהם.

זו יכולה להפוך במהירות לאחת מהאסטרטגיות החזקות ביותר שלכם לייצור טראפיק אם אתם בונים מספיק מערכות יחסים עם משפיעים ויש לכם משווקים מובילים מאחורי המותג שלכם.

 

12. בנו רשימת מיילים

שיווק במייל קיים מאז שגוגל יצרה את ג'ימייל.

זו אבן פינה לכל אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית, שכן היא נותנת לכם קו תקשורת ישיר ללקוחות שלכם וללקוחות פוטנציאליים.

בחרו אפליקציה כמו מיילצ'ימפ (Mailchimp) לניהול רשימת מנויי המייל והקמפיינים במייל.

אם אתם משתמשים בוורדפרס לבניית האתר שלכם, הוסיפו טפסי הרשמה לרשימת מייל ישירות לאתר שלכם באמצעות מנהל הקמפיין שתבחרו.

תוכלו גם להשתמש בתוסף כמו Thrive Leads כדי להתאים אישית את סוגי הטפסים השונים שבהם אתם משתמשים להוספת מנויים לרשימת המיילים שלכם.

בניית רשימת מיילים ויצירת תוכן עבור המנויים יכולה להיות אסטרטגיה מדהימה ליצירת טראפיק. יש סיכוי טוב שזה לא יהיה הדבר היחיד שתצטרכו לעשות, אבל זו דרך מדהימה לבנות את הקהילה שלכם ולקבל תנועה קבועה לאתר.

 

13. מיקוד באנשים ספציפיים באמצעות פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הפך להיות סופר פופולרי בשלוש השנים האחרונות, מאז שפייסבוק הפכה את זה לפשוט יותר עבור כל המשתמשים לפרסם בקלות.

עם זאת, זה לא כל כך קל כמו שזה נראה ונדרש מומחה אמיתי למודעות פייסבוק כדי לדעת ליצור כראוי קופירייטינג ועיצוב גרפי חזקים ולכוון ללקוחות הנכונים ביותר עבור העסק שלכם.

אם יש לכם את הכישורים, מדהים. אם לא, אתם יכולים להשתמש באתר כמו FreeeUp.com או GetCredo.com כדי למצוא מומחה למודעות פייסבוק לטיפול בקמפיינים ובמיקוד עבורכם.

ייקח זמן לבדוק, למדוד ולמצוא את סוג המודעות והשוק המתאים לעסק שלכם, אך לאחר מכן, הוא יכול להפוך למקור מדהים ליצירת טראפיק.

 

14. מיקוד מחדש של קמפיינים עם פייסבוק וגוגל

בעזרת מיקוד מחדש תוכלו לוודא שהאנשים שמבקרים באתר שלכם ממשיכים לראות את המותג שלכם ורוצים לחזור לקבלת מידע נוסף. אפשר לעשות זאת באמצעות מודעות פייסבוק וגוגל אדוורדס.

זה עובד ככה.

אם מישהו מגיע לאתר שלכם מאחת מהאסטרטגיות האחרות שנקטתם בהן כדי לייצר תנועה, אתם יכולים להגדיר קמפיין למיקוד מחדש בפייסבוק או בגוגל ולהמשיך לפרסם להם.

מיקוד מחדש הוא קמפיין פרסומי יקר במיוחד שמביא עוד יותר לידים ויכול להוביל לתנועה רבה יותר וללקוחות רבים יותר במערכת שלכם.

 

15. קמפיינים בתשלום של אדוורדס עבור מילות מפתח בעלות המרה גבוהה

אם ברצונכם לנסות למקד מילות מפתח ספציפיות עבור העסק שלכם, אך אינכם מעוניינים להמתין 6-9 חודשים כדי לטפס בסולם הדירוג של SEO, תוכלו להיכנס לגוגל אדוורדס (Google AdWords) כאסטרטגיה ליצירת תנועה.

בדומה למחקר מילות מפתח בנושאי SEO וכתיבת מאמרים, תוכלו לחקור את מילות המפתח שבהן הלקוחות שלכם משתמשים הכי הרבה, להיכנס לאדוורדס ולהקים קמפיין המכוון לביטויים שמצאתם.

בדומה לפרסום בפייסבוק, גוגל אדוורדס הוא מערך מיומנויות מורכב ודורש ניסיון של שנים ובדיקות. אם אינכם האדם המתאים לתפקיד, מצאו איש מקצוע אמין שיוכל להתמודד עם זה במקומכם.

16. פרסמו תוכן וידאו ויראלי

תוכן וידאו כבש מזמן את האינטרנט בסערה. אנשים פשוט אוהבים את זה.

תסתכלו על אינסטגרם, אין צורך בטקסט. הכל תמונות וסרטונים. יוטיוב צומחת במהירות כבר 10+ שנים ואינה מראה סימני האטה.

הצעירים משתמשים באינטרנט כדי לצפות בתוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם וללמוד מיומנויות חדשות ברשת.

עשו את המחקר שלכם, מצאו כמה מילות מפתח שאנשים מחפשים הרבה בענף שלכם והתחילו ליצור סרטונים קצרים אך קליטים.

לאורך זמן זה יכול להוביל טראפיק משמעותי לאתר שלכם בכל חודש.

 

17. שדרגו תוכן ישן כל 6 חודשים

ברגע שתגיעו לנקודה שבה אתם יוצרים תוכן עקבי במשך למעלה מ-6 חודשים, תרצו להגדיר זמן שבו תשדרגו ותעדכנו את המאמרים הפופולריים ביותר שלכם.

אם אתם משתמשים בגוגל אנליטיקס (Google Analytics), תוכלו לזהות בקלות את המאמרים הפופולריים ביותר שלכם במהלך ששת החודשים האחרונים על ידי התאמה אישית של כמה מהתרשימים שגוגל אנליטיקס מספק לכם.

ברגע שאתם יודעים אילו הם המאמרים הפופולריים ביותר בחצי השנה האחרונה, בחרו 10 מהם והעמיקו בהם לאט לאט, חפשו אזורים שבהם תוכלו לעדכן, הוסיפו קישורים שימושיים יותר והעלו אותם במהירות עם התאריך הנוכחי.

על ידי ביצוע עדכון למאמרים הפופולריים ביותר שלכם, תשפרו אותם אפילו יותר מבעבר, ותראו לגוגל שאכפת לכם מהתוכן הזה ותרצו להפוך אותו לרלוונטי עוד יותר עבור האנשים שמחפשים אותו.

לאורך זמן זה יכול לגרום לתנועה רבה יותר לאתר שלכם דרך המאמרים האלה.

 

18. טכניקת גורדי השחקים של בריאן דין

אם עדיין לא שמעתם על בריאן דין ובקלינקו (Backlinko), תריצו חיפוש עליהם. דין הוא יזם מוביל של דור הטראפיק, ואפשר ללמוד המון מהתוכן שהוא מפרסם באופן קבוע.

אחת מאסטרטגיות ה-SEO המוכרות ביותר שלו נקראת "טכניקת גורדי שחקים". הרעיון הבסיסי שמאחורי טכניקה זו הוא חיפוש בגוגל מילות מפתח לחיפוש SEO היכן שתרצו להיות בראש העמוד הראשון.

ואז, במקום פשוט ליצור מאמר משלכם, אתם מסתכלים על שלושת הקישורים המובילים ובוחנים את המאמרים שלהם. למה לדעתכם הם נמצאים בראש תוצאות החיפוש?

מצאו דרך להגיע גם לתוצאות אלה באמצעות מאמר משלכם.

 

19. קישור פנימי מהתוכן שלכם

חשוב להטמיע קישורים במאמרים שלכם לדפים ומאמרים אחרים באתר. כשאתם שמים לינקים פנימיים, אתם מוסיפים יותר הזדמנויות להניע עוד טראפיק, להשיג יותר לייקים וליצור נאמנות מצד המבקרים שלכם.

 

20. הזמינו אורחים לבלוג שלכם

ברגע שיש לכם בלוג באתר ואתם יוצרים תוכן בעל ערך גבוה סביב נישה מסוימת בענף שלכם, אתם יכולים להתחיל להזמין אורחים מהתעשייה כדי לכתוב מאמרי אורח.

למה שתעשו את זה?

ובכן, כשיזמים אחרים כותבים מאמרים אורחים לבלוג שלכם, הם ישתפו אותם עם הקהילה שלהם, הם עשויים לקשר למאמר באתר, ויש לזה פוטנציאל לצמוח למערכת יחסים עמוקה יותר לאורך זמן.

סיכום

אתם כבר מתחילים לראות כיצד תוכלו להשתמש באסטרטגיות של יצירת טראפיק לבניית העסק שלכם ברשת?

והיופי בכך הוא שרוב האסטרטגיות הללו הן פעולות שאתם יכולים לבצע ללא תשלום ולהתחיל ליישם היום.

אם אתם לגמרי חדשים בדור הטראפיק, בחרו אסטרטגיה אחת ונסו אותה במשך חודש אחד בכל פעם. אם תמשיכו כך באופן עקבי, תבנו לאט את חוברת ההפעלה שלכם.

אם אתם כבר מנהלים עסק בוגר ויש לכם אנשים בצוות שיכולים לעזור לכם בתהליך, בחרו 5 עד 10 אסטרטגיות מהרשימה הזו, צרו עבורן תהליכים ובקשו מהצוות לבדוק ולמדוד תוצאות.

המטרה שלכם צריכה להיות יצירת ערוצים עקביים של להגברת הטראפיק לאתר שלכם.

בהצלחה!

ואשמח לענות על כל שאלה שיש לכם בתגובות 🙂

מיתוג חברה

מיתוג טוב, עסק טוב – מיתוג רע, עסק רע

קח שעה ותבין את חשיבות המיתוג
וכיצד הוא משפיע על העסק שלך

אהבת את המאמר? איזה כיף! אשמח אם תבחר/י לשתף :) ​

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

עוד מהבלוג

פרילנסר או משרד פרסום

משרד מיתוג או פרילנסר: מה עדיף?

לעתים קרובות, לפני שלקוחות יודעים משהו על עסק, הם מכירים את הלוגו שלו. זה "הרושם הראשוני" של עולם העסקים, ואתם רוצים שהוא יהיה מושלם כך

עיגול-צור-קשר

בטח יש לך בראש הרבה שאלות,
הנה שלוש מהם:

1. כמה זה יעלה לי?
2.כמה זמן זה יקח?
3. מה תהיה איכות העבודה?

1. כמה זה יעלה לי?     2.כמה זמן זה יקח?     3. מה תהיה איכות העבודה?

אנחנו יכולים לענות לך רק על אחת, זה יהיה מדהים! אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ונענה לך על השאלות האלו וכן על שאלות נוספות, תוך 12 שעות הקרובות.