6 טיפים שיעזרו לכם להפוך את המותג שלכם לאנושי

מותג אנושי

במבול הפרסום, הגימיקים השיווקיים והתכנים הרב חושיים שכולנו נחשפים אליהם מדי יום, יצירת אמון בין המותג שלכם ללקוחות שלכם מלווה במאבק לא פשוט.

למרות שהטכנולוגיה בהחלט הפכה את חיינו לקלים ומהנים יותר באופן כללי, היא גם הפכה אותנו ליעד קל עבור המפרסמים, שרבים מהם לא יהססו להשתמש במעקב פולשני באינטרנט או בטקטיקות מפוקפקות אחרות כדי לבצע מכירות ולהשיג המרות.

אז איך עושים מיתוג לעסקים? איך אתם יכולים להוכיח שהחברה שלכם לא דומה לאף חברה אחרת ושאכפת לכם מהלקוחות יותר מאשר ממכירות? איך תוכלו להראות להם שיש מאחורי המותג שלכם בני אדם אמיתיים עם רגשות וערכים?

6 שיטות עיקריות לבניית אמון במותג שלכם

1. ספרו סיפור וגרמו לו להדהד

סיפור סיפורים (בלעז: סטוריטלינג) הוא כלי רב עוצמה, שיכול לעזור לכם להגיע ליותר לקוחות, להגביר את ההמרות שלכם, והכי חשוב, לבנות איתם אמון.

המטרה בלספר סיפור היא ליצור קשר בין מותג ללקוחות היעד שלו. המותג מציג את הערכים, האמונות, המוצרים, השירותים והתכונות שלו באמצעות סיפור, בניגוד למוקדי מכירות פשוטים.

אחד ההיבטים החשובים ביותר של סטוריטלינג מוצלח הוא עקביות. אם אתם טוענים לדבר אחד (למשל, שאתם מספקים שירות לקוחות מדהים), אך לא מצליחים לענות על שאלות בפרופילים שלכם במדיה החברתית, הפעולות שלכם אינן תומכות בסיפור שלכם. תצטרכו לשנות את זה.

2. השקיעו בתוכן שלכם

סיפור סיפורים הוא מרכיב מרכזי אחד בטקטיקה רחבה יותר: שיווק באמצעות תוכן.

שיווק באמצעות תוכן לא צריך להיות רק כוח מניע מאחורי מכונת המכירות שלכם, הוא צריך להיות אחד הערוצים שבהם אתם משתמשים כדי להפוך את עצמכם לאנושיים יותר וליצור אמון חזק יותר אצל הלקוחות.

השווי האמיתי של התוכן טמון בערך שהוא יכול לספק ללקוחות. אם אתם מלמדים אותם משהו חדש, מצחיקים אותם, עוזרים להם לשכוח מהיום הרע שעובר עליהם, עונים על שאלות שהם אפילו לא ידעו שיש להם או מעדכנים אותם ​​במחקר חדש, אתם יכולים לבנות את עצמכם כמקור אמין לא רק של מידע, אלא גם של מוצרים או שירותים.

3. ספקו להם תשובות חשובות

מענה לשאלות הוא דרך חיונית נוספת לבניית אמון.

נכון, לאתרים רבים יש קטע של שאלות נפוצות שבו הם מספקים עליהן תשובות. אך לעיתים קרובות, השאלות והתשובות אינן מתואמות היטב ואינן משקפות במדויק את מה שהלקוחות באמת ירצו לדעת.

עליכם לקחת בחשבון את השאלות שאתם נשאלים ישירות על ידי לקוחות, יחד עם השאלות שהם שואלים ברשתות החברתיות, בפורומים ובבלוגים. רק ברגע שתעשו זאת ותתחברו לנקודות הכאב שלהם, תוכלו לספק עבורם קטע של שאלות נפוצות שעובד.

4. התייחסו ללקוחות שלכם כמו לאנשים אמיתיים

תוך כדי החיפזון להגיע לכמה שיותר לידים, לעתים קרובות מדי מותגים שוכחים מהי התאמה אישית. הם שולחים מיילים כלליים עם הצעות כלליות ולא לוקחים בחשבון בצורה נאותה את תחומי העניין, ההעדפות או אפילו הרכישות שבוצעו על ידי הלקוחות שלהם בעבר.

כמו כן, הם לא מתאמצים ליצור קשרים אמיתיים עם האנשים שעוקבים אחריהם ברשתות החברתיות, אלא פשוט משוחחים עם מישהו באופן אקראי וסוגרים עניין.

אחת הדרכים הטובות ביותר (ובסופו של דבר הפשוטות ביותר) ליצור אמון ולהפוך את המותג שלכם לאנושי היא להתייחס ללקוחות שלכם כאל אנשים. אחרי הכל, תקשורת בין מותג ללקוח היא תקשורת בין אדם לחברו.

כשאתם באים ללחוץ יד למישהו, השתמשו בשמו. הציגו את עצמכם כשאתם מדברים עם לקוחות, בין אם זה בטלפון, במייל, או בפוסט בבלוג. דברו איתם בשפה שלהם, ועבדו על יצירת קשר איכותי בכל הזדמנות. התייחסו לקשר שלכם עם העוקבים ברשתות החברתיות כאל מערכות יחסים שמצריכות בנייה, ולא כאל ערוץ מכירות.

5. בנו קהילה

אתם יכולים גם לקחת את קשרי המותג שיצרתם עם לקוחות לשלב הבא ולבנות קהילה במדיה החברתית. למשל, צרו קבוצת פייסבוק בלעדית לחברים מסוימים (שאפשר לשתף בה עצות ולקבל עזרה) או נהלו עימם קשר במיילים. אמצעי התקשורת שתבחרו יהיה זה שהלקוחות שלכם מעדיפים להשתמש בו.

6. הביאו הוכחות

דרך נהדרת נוספת לבנות אמון היא להציע ללקוחות שלכם הוכחות חברתיות, כמו ביקורות, דירוגים ועדויות מלקוחות מרוצים. לכל אלה יש אמינות והשפעה גדולה יותר מאשר התוכן השיווקי שלכם.

העניין בהוכחה חברתית הוא שבדרך כלל היא נתפסת ככנה ואמיתית, כך שתוכלו לצמצם את הקידום הישיר ובמקום זה לתת ללקוחות שלכם לדבר. מה שחשוב כאן הוא לבחור את הביקורות שאתם רוצים להציג בקפידה. ההוכחות החברתיות צריכות לבוא מאנשים שהכי דומים לקהל היעד ולפרופיל הלקוח האידיאלי שלכם, אך הן חייבות להיות אמיתיות ככל האפשר. אל תשתמשו רק בהוכחות המפרגנות ביותר, מכיוון שהן עשויות להישמע טוב מדי מכדי להיות אמיתיות.

מילה אחרונה

בניית אמון בין המותג שלכם ללקוחות שלכם היא משימה בלתי נגמרת. טיפוח מעורבות עם הלקוחות וחיפוש מתמיד אחר דרכים לשיפור החוויה שלכם יכולים ליצור עבורכם יתרון תחרותי רב עוצמה שיקשה מאוד על המתחרים שלכם.

מיתוג חברה

מיתוג טוב, עסק טוב – מיתוג רע, עסק רע

קח שעה ותבין את חשיבות המיתוג
וכיצד הוא משפיע על העסק שלך

אהבת את המאמר? איזה כיף! אשמח אם תבחר/י לשתף :) ​

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

עוד מהבלוג

פרילנסר או משרד פרסום

משרד מיתוג או פרילנסר: מה עדיף?

לעתים קרובות, לפני שלקוחות יודעים משהו על עסק, הם מכירים את הלוגו שלו. זה "הרושם הראשוני" של עולם העסקים, ואתם רוצים שהוא יהיה מושלם כך

עיגול-צור-קשר

בטח יש לך בראש הרבה שאלות,
הנה שלוש מהם:

1. כמה זה יעלה לי?
2.כמה זמן זה יקח?
3. מה תהיה איכות העבודה?

1. כמה זה יעלה לי?     2.כמה זמן זה יקח?     3. מה תהיה איכות העבודה?

אנחנו יכולים לענות לך רק על אחת, זה יהיה מדהים! אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ונענה לך על השאלות האלו וכן על שאלות נוספות, תוך 12 שעות הקרובות.

עיגול-צור-קשר

בטח יש לך בראש הרבה שאלות,
הנה שלוש מהם:

1. כמה זה יעלה לי?
2.כמה זמן זה יקח?
3. מה תהיה איכות העבודה?

1. כמה זה יעלה לי?     2.כמה זמן זה יקח?     3. מה תהיה איכות העבודה?

אנחנו יכולים לענות לך רק על אחת, זה יהיה מדהים! אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ונענה לך על השאלות האלו וכן על שאלות נוספות, תוך 12 שעות הקרובות.