מיתוג עסקי ולוגו ליקב

יקב חמרא הוקם בשנת 1960 בין הסמטאות העתיקות של ירושלים, מתוך שאיפה לשפר את איכות וטעם היין הכשר. וכך נוצר יין ירושלמי מהדור הישן והטוב. היקב עבר תהליך מיתוג מלא שכלל עיצוב תוויות לחמש סדרות יין ואריזות שונות.

האתגר

חשיפת עולם היין הכשר והירושלמי לכלל המגזר החרדי בארץ ובחו״ל

הפתרון

מיתוג מחדש, עיצוב תוויות יין ומאזרים, בחיבור קונספט לעולם המרתפים והסמטאות של ירושלים. האיור מסמל את המרתף בו מייצרים את היין בסמטאות ירושלים. זאת הסיבה שבחרנו באיור של המרתף העתיק והשימוש בפונט תנכי, הסלוגן באנגלית מכיוון שבעתיד הקרוב המותג יפנה גם לשוק אמריקאי.
מהרגע שהעלתי את המיתוג שעשיתי אצל ברוך קליין ואיתמר גור, אנשים התחילו להסתכל על העסק שלי בצורה שונה, ברוך לא מבין בוויזואל, אלא באיך להציג מוצר בצורה נכונה

למעבר לפרוייקט הבא

עיגול-צור-קשר

בטח יש לך בראש הרבה שאלות,
הנה שלוש מהם:

1. כמה זה יעלה לי?
2.כמה זמן זה יקח?
3. מה תהיה איכות העבודה?

1. כמה זה יעלה לי?     2.כמה זמן זה יקח?     3. מה תהיה איכות העבודה?

אנחנו יכולים לענות לך רק על אחת, זה יהיה מדהים! אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ונענה לך על השאלות האלו וכן על שאלות נוספות, תוך 12 שעות הקרובות.

עיגול-צור-קשר

בטח יש לך בראש הרבה שאלות,
הנה שלוש מהם:

1. כמה זה יעלה לי?
2.כמה זמן זה יקח?
3. מה תהיה איכות העבודה?

1. כמה זה יעלה לי?     2.כמה זמן זה יקח?     3. מה תהיה איכות העבודה?

אנחנו יכולים לענות לך רק על אחת, זה יהיה מדהים! אתה מוזמן ליצור איתנו קשר ונענה לך על השאלות האלו וכן על שאלות נוספות, תוך 12 שעות הקרובות.